Standardy stron internetowych
O standardach tworzenia stron można pisać godzinami. Ale czym one są i dlaczego warto się ich trzymać?
Co powinno zawierać portfolio fotografa?
Jak zachęcić klienta do skorzystania z Twojej oferty?
Pokazuj jedną rzecz na raz
O wizualnej piękności i trendy w budowaniu stron internetowych
7 praktyk tworzenia skutecznych CTA
CTA lub wezwania do działania są wszechobecne w sieci.
Każda reklama, blog czy artykuł są zakończone dyrektywą o tym, gdzie kliknąć.
Pisząc w Internecie, chcemy nie tylko informować i zachwycać naszych użytkowników, ale chcemy także pokazać im, jaki powinien być ich następny krok - w możliwie najczystszy sposób.
Jak prędkość strony wplywa na pozycjonowanie (SEO)?
Prędkość strony od 2010 roku w Google ma wpływ na pozycję w wynikach. Czy jest się czym przejmować?
Dlaczego nie powinieneś korzystać z czystej czerni jako kolor czcionki lub tła?
Czy wiesz, że popełniasz grzech czytelności, jeśli używasz czystej czerni w swoich projektach?
Dlaczego nie powinieneś wyrównywać logo do środka lub prawej strony?
Wielu projektantów zakłada, że centralne lub prawe wyrównanie ich logo witryny sprawi, że ich marka będzie bardziej zapadająca w pamięć. Badania wykazały, że to założenie nie jest prawdziwe.
Brak responsywności zabija pozycję (SEO) Twojej strony.
Responsive web design (RWD) to podejście do projektowania stron internetowych,
które sprawia, że strony internetowe dobrze się wyświetlają na różnych urządzeniach i rozmiarach okien lub ekranów. Jego brak powoduje negatywne skutki w wynikach wyszukiwania.
7 najczęsciej popełnianych błedów w projektowaniu call to action (CTA)
CTAs (wezwania do działania) to Twoje bramy od jednego etapu ścieżki konwersji do drugiego. Razem prowadzą do końcowej konwersji przychodów na ostatnim etapie ścieżki. Oto siedem typowych pułapek utrudniających wywoływanie działań na stronie docelowej:
Kiedy używać "twoje" a kiedy "moje" w elementach menu?
Czy interfejs użytkownika jest rozszerzeniem użytkownika czy osobną jednostką, która mówi do użytkownika? Jest to pytanie, na które projektanci muszą odpowiedzieć podczas oznaczania ich pozycji w menu.
Przestań nadużywać "Ghost Buttons"
"Ghost button" to przycisk z konturem, ale bez wypełnienia.
Są popularnym trendem w sieci, ale wielu projektantów ich nadużywa.
Nadużywanie ich może spowodować, że użytkownicy nie będą ich klikać podczas odwiedzania Twojej witryny
5 Najczęstszych błędów na przyciskach paska menu
Użytkownicy korzystają z pasków nawigacyjnych, aby znaleźć potrzebne informacje.
Jeśli etykiety i stany przycisku nawigacji nie są jasne, będą mieli problemy z nawigacją.
Iluzja współczynnika konwersji wyskakującego okienka newslettera
Czy odwiedziłeś kiedyś witrynę, na której formularz newslettera uderzył Cie w twarz?
Oczywiście, że odwiedziłeś, pojawiają się one w całej sieci dzisiaj.
Istnieje powód, dla którego wiele witryn ich używa, ale jest wiele powodów, dla których nie powinny.
7 złych praktyk projektowych, których należy unikać na swojej stronie głównej
Jakie pierwsze wrażenie robi twoja strona internetowa?
Wiele zależy od tego, jak zaprojektujesz swoją stronę domową.
Strona główna to główne drzwi Twojej witryny.
Jeśli strona główna nie jest dobrze zaprojektowana, nie będziesz długo utrzymywał użytkowników w swojej witrynie.
Dlaczego pole potwierdzenia e-mail musi umrzeć?
Adres e-mail jest jednym z najczęściej poprawianych pól formularza.
Łatwo jest się pomylić, ponieważ dane wejściowe zawierają długi ciąg różnych znaków.
Może to prowadzić do podania przez użytkowników nieprawidłowego adresu e-mail.
Dlaczego nie powinieneś używać jasnych, nasyconych kolorów tła?
Czy wybierasz kolory interfejsu, które obciążają oczy użytkownika?
Dlaczego Twój formularz potrzebuje tylko jedno pole nazwy?
Czy twój formularz ma dwa oddzielne pola dla imienia i nazwiska?
Jeśli tak, utrudnisz użytkownikom wypełnianie formularza.
Ale jest lepszy sposób.
Dlaczego tekst pisany wielkimi literami jest trudny do odczytania?
Czy uwierzysz, że kobieta została zwolniona z pracy za używanie samych wielkich liter w e-mailu?
W tekście w wielkich literach jest coś, co odpycha ludzi.
Dlaczego użytkownicy szybciej wypełniają formularze z etykietami nad polami?
Wyobraź sobie użytkownika, który jest gotowy do zarejestrowania się w Twojej witrynie.
Przechodzi do formularza i wprowadzają swoje dane.
Sposób umieszczenia etykiet pól wpływa na szybkość, z jaką użytkownik może wypełniać formularz.
Jak nasycenie kolorów wpływa na wydajność?
Czy zdarzyło Ci się pominąć produkt, ponieważ nie podobał Ci się jego kolor?
Kolor ma wpływ na nasz sposób postrzegania witryn internetowych, ale może również wpływać na sposób, w jaki je używamy.
Jak większy tekst prowadzi do łatwiejszego czytania
Linia wiodąca to odstęp między liniami tekstu mierzonego od linii bazowej do linii bazowej.
Dlaczego warto dodać efekty hover do swoich checkboxów?
Pola wyboru (checkbox) i przyciski wyboru (radio) często są ignorowane przez projektantów, ponieważ nie są używane tak często w formularzach, jak pola tekstowe.
Dlaczego stopka jest nową mapą witryny?
Wiele lat temu powszechną praktyką było umieszczanie linku do mapy witryny w stopce.
Te dni się skończyły, ponieważ sama stopka stała się nową mapą serwisu.
Gdzie umieszczać przyciski formularzy na różnych układach?
Czy zastanawiałeś się kiedyś, gdzie umieścić przyciski na końcu formularza?
Sposób projektowania przycisku to jedno, ale miejsce, w którym go umieścisz, może również wpłynąć na przesyłanie formularzy.
Białe znaki kontra pionowe kreski - czym oddzielać linki?
Wiele stron internetowych ma popularny zwyczaj używania pionowych pasków w menu.
Celem stosowania pionowych pasków jest wizualne oddzielenie każdego łącza nawigacyjnego.
Jednak bliższe spojrzenie na używanie pionowych pasków mówi nam, że istnieje bardziej przejrzysty i skuteczny sposób wizualnego oddzielania łączy.
Co każda strona domowa potrzebuje do zaangażowania użytkownika?
Po tygodniach ciężkiej pracy, w końcu ukończyłeś swoją stronę.
Teraz możesz przyciągnąć użytkowników i przekonwertować ich na rejestrację lub sprzedaż.
Wielu użytkowników trafia na twoją stronę domową, ale natychmiast odejdzie, ponieważ nie widzą wartości, którą oferujesz.
Jest to powszechny problem w wielu witrynach internetowych, ale możesz go poprawić, zwiększając atrakcyjność strony głównej.
Dlaczego strona Kontaktu jest zawsze ostatnia?
Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego większość stron internetowych umieszcza swoją stronę Kontaktu ostatnią w swoich menu?
Upraszaj lokalizatory sklepów do jednego pola tekstowego
Użytkownicy używają formularzy do robienia wielu rzeczy.
Znalezienie lokalnego sklepu, w którym można robić zakupy, to jedna z tych rzeczy, która powinna im zająć niewiele czasu i wysiłku.
Jednak większość formularzy lokalizowania sklepu jest trudna w użyciu i zajmuje zbyt wiele czasu.
Jest tak dlatego, że zawierają zbyt wiele pól formularzy.
Formularz lokalizatora sklepu zazwyczaj zawiera dwa pola tekstowe i pole rozwijane.
Dlaczego nigdy nie należy wyśrodkowywać tekstu akapitowego?
Tekst to piękna rzecz.
Ma nie tylko funkcję, ale także formę.
Kiedy tworzysz tekst, prawdopodobnie nie myślisz tylko o tym, co powinien przekazywać Twój tekst, ale o tym, jak powinien wyglądać.
Dlaczego Twoje przyciski formularza nie powinny mieć "Prześlij" w sobie
Kiedy pojawia się przycisk "Prześlij" w formularzu, co przychodzi ci na myśl?
Dlaczego nie powinieneś łączyć zielonego i czerwonego na stronie?
Wszyscy zgodziliby się, że zielony i czerwony to kolory, które dobrze łączą się w pary na Boże Narodzenie.
Jednak w Internecie parowanie tych kolorów może powodować problemy dla użytkowników.
Istnieją trzy ważne powody, dla których powinieneś unikać używania zieleni i czerwieni na swojej stronie internetowej.
Jak używać koloru marki na stronie internetowej?
Czy kiedykolwiek spotkałeś kogoś o tak silnej osobowości, że zwrócił Twoją uwagę, kiedy wszedł do pokoju?
Dokładnie tak powinni reagować użytkownicy, gdy wchodzą na Twoją witrynę.
Twoja strona powinna mieć silną tożsamość marki, która wyróżnia się na tle innych.
Jak kontrast kolorów wpływa na nawigację w kartach?
Większość osób zna karty znajdujące się w plikach i folderach.
Ale karty są również metaforycznym sposobem na poruszanie się po treściach.
Nawigacja po kartach powinna działać i zachowywać się jak prawdziwe karty.
Jak poprawnie dopasować etykiety wewnątrz pól tekstowych?
Istnieją różne sposoby wyrównywania etykiet na formularzach.
Projektanci umieszczają je powyżej lub na lewo od pola tekstowego.
Ale umieszczenie ich wewnątrz pola tekstowego nie było do tej pory zbyt dużym problemem.
3 triki, dzięki którym Twoje czasy ładowania będą odczuwalne jako krótsze
Gdy użytkownicy są poza domem, najlepsza aplikacja mobilna jest szybka.
Mimo że szybkość połączenia urządzenia jest poza Twoją kontrolą, możesz sprawić, że aplikacja będzie wyglądać, jakby ładowała się błyskawicznie.
Oto kilka sztuczek, które dają użytkownikom wrażenie, że Twoja aplikacja zawsze ładuje się szybko nawet przy wolnym połączeniu.
Dlaczego długie formularze wymagają natychmiastowej walidacji?
Każdy może popełnić błąd podczas wypełniania formularza.
Dobra wiadomość jest taka, że formularze podpowiedzą Ci, w którym polu popełniłeś błąd.
Złą wiadomością jest to, że jeśli popełnisz kilka błędów na długim formularzu, otrzymasz długą listę poprawek przy próbie przesłania formularza.
Dlaczego "hover" menu robią użytkownikom więcej szkód niż pożytku?
Czy wiesz, w jaki sposób Twoje menu typu "hover" wpływa na użytkowników?
Hover menu są popularnym sposobem nawigacji.
Ale sposób ich otwarcia może powodować problemy z użytecznością, o których większość projektantów nie wie.
Zanim zdecydujesz się na wyświetlenie menu nawigacji, powinieneś wiedzieć, w jaki sposób wpływają one na użytkowników.
Dlaczego przycisk "OK" nie jest już "OK"?
W oknie dialogowym interfejsu użytkownika kliknięcie przycisku "Ok" oznacza, że użytkownik chce, aby system działał.
Kliknięcie przycisku "Anuluj" oznacza, że użytkownik chce wrócić do pierwotnego ekranu.
Podczas gdy przyciski "Ok" były standardową konwencją z systemami operacyjnymi z przeszłości, większość dzisiejszych aplikacji
przyjęła bardziej przyjazne dla użytkownika podejście do okien dialogowych.
Wyrównywanie przycisków w formularzach o różnych układach kolumn
Przycisk przesyłania to ostatnia rzecz, którą widzą użytkownicy wypełniający formularz.
Jeśli nie będą mogli go znaleźć, mogą zrezygnować z formularza i utracisz tę rejestrację.
Dlatego ważne jest, aby dopasować przycisk przesyłania do przepływu wzroku użytkownika.
Jak zaprojektować przekonujące przyciski wezwania do działania?
Twoje przyciski mogą nawoływać użytkowników do działania, ale czy zmuszają użytkowników do działania?
Przyciski mają różne kształty i formy, ale nie są skuteczne, jeśli nie zmuszają użytkowników do działania.
Im więcej kliknięć uzyska Twój przycisk, tym większa szansa na konwersję użytkowników na klientów.
Istnieją najlepsze praktyki, które mogą pomóc zmienić przyciski wezwania do działania w przyciski akcji.
Innowacyjne techniki uproszczenia rejestracji i logowania
Istnieje wiele sposobów projektowania formularzy rejestrowania i logowania.
Większość projektantów zna tylko konwencjonalne sposoby.
Zastosowanie kilku innowacyjnych technik może ułatwić wypełnienie formularza.
Kiedy używać białego tekstu na ciemnym tle?
Wiele witryn używa czarnego tekstu na jasnym tle, aby wyświetlać ich zawartość, ponieważ jest łatwy do czytania.
Jednak użycie białego tekstu na ciemnym tle ma również swoje zalety.
Wiedząc, kiedy korzystać z jednego a kiedy z drugiego, możesz zaprojektować swoją stronę internetową bez szkody dla czytelności
użytkownika.
Dlaczego użytkownicy klikają prawe wezwania do działania, częściej niż lewe?
Miejsce umieszczenia przycisków wezwania do działania może mieć wpływ na to, czy użytkownicy je klikną, czy nie.
Większość projektantów skupia się tylko na tym, jak wyglądają ich przyciski wezwań do działania.
Ignorowanie rozmieszczenia przycisków może jednak kosztować kliknięcia.
Captcha kontra Spamboty: Dlaczego Slider Captcha wygrywa?
Każdy, kto ma formularz na swojej stronie, zauważył znaczną część spamu.
Spam jest ogromnym problemem dla właścicieli witryn.
Może to kosztować czas i pieniądze firmy.
Aby zwalczyć spam, wiele witryn umieszcza captcha na swoich formularzach.
Te captcha mogą powstrzymać spamboty przed spamowaniem.
Ale mogą również uniemożliwić użytkownikom wypełnianie formularza.
To ostatnia rzecz, jakiej potrzebujesz, gdy prowadzisz firmę.
Jak pisać treści, które koncentrują się na potrzebach użytkownika?
W dzisiejszym świecie mediów społecznościowych ludzie nie mogą przestać mówić o sobie.
To dobrze, jeśli kontaktujesz się z rodziną i przyjaciółmi, ale nie, jeśli sprzedajesz produkt.
Zbyt duże mówienie o sobie może dać potencjalnym użytkownikom wrażenie, że zależy ci bardziej na swoich potrzebach niż na ich własnych.
Najlepsze praktyki dla modalnych okien
Czy myślisz o używaniu modalnych okien w swoim interfejsie?
Okna modalne namawiają użytkowników o wybranie akcji, którą chcą wykonać, zanim będą mogli wrócić do głównego okna. Gdy są używane prawidłowo, mogą ułatwić użytkownikowi pracę podczas wykonywania zadania.
Gdy są używane nieprawidłowo, mogą przeszkadzać w zadaniu użytkownika.
Oto kilka sprawdzonych metod, które pomogą w zaprojektowaniu modalnych okien przyjaznych dla użytkownika.
Dlaczego modalne okna zabiły wyskakujące okna?
Użytkownicy widzieli okna wyskakujące w całym Internecie.
Dzisiaj zastąpiły je okna modalne.
Dzięki modalnym oknom dominującym w sieci, okna podręczne należą już do przeszłości.
Dlaczego Twoje checkboxy muszą mieć etykiety?
Kiedy projektanci myślą o formularzach, zazwyczaj myślą o polach tekstowych i przyciskach przesyłania.
Pola wyboru często są ignorowane, ponieważ nie są używane tak często.
Ale ignorowanie pól wyboru może wpływać na sposób wypełniania formularza przez użytkowników.
Projektanci powinni zwracać na nie większą uwagę, ponieważ większość z nich jest trudna do kliknięcia i narusza zasady dostępności.
Dlaczego wyraźne kontury ikony pomagają użytkownikom szybciej skanować?
Ikony to wizualne wskazówki, które pomagają użytkownikom wydajniej korzystać z interfejsów.
Zamiast czytać każde słowo w interfejsie, użytkownicy mogą wyszukać ikonę reprezentującą zadanie, które próbują wykonać.
Jednak czasami skanowanie ikon może trwać dłużej, niż by tego oczekiwano, jeśli ikony nie mają wyraźnych konturów.
Dlaczego powinieneś umieszczać arkusze stylów przed skryptami?
Najlepsze praktyki dotyczące projektowania stron internetowych istnieją nie tylko w interfejsie użytkownika.
Istnieją również na zapleczu, tam gdzie znajduje się kod.
Miejsce umieszczenia arkuszy stylów i skryptów może wpłynąć na sposób ładowania witryny.
3 sposoby tworzenia checkboxów i radio buttonów łatwiejszych do kliknięcia
Pola wyboru i przyciski opcji są podstawowym elementem formularzy.
Ale przez większość czasu nie są łatwe do kliknięcia.
Jest tak dlatego, że ich docelowe kliknięcia są niewielkie.
Im mniejszy cel kliknięcia, tym trudniej go kliknąć.
Oto trzy rzeczy dzięki, którym ułatwisz zaznaczanie pól wyboru i przycisków radiowych.
Dlaczego użytkownicy klikają linki do treści częściej niż menu?
Zanim poświęcisz kilka godzin na dyskusje z kolegami i klientami o tym, jak powinno wyglądać twoje menu nawigacyjne,
jest coś, o czym powinieneś wiedzieć.
Użytkownicy spędzają więcej czasu na linkach do treści niż w menu nawigacyjnym.
Niebezpieczeństwo umieszczania pól logowania na stronie głównej
Co się dzieje, gdy strona internetowa umieszcza swoje pola logowania w górnym rogu strony głównej?
Dlaczego użytkownicy czytają nagłówki przed obejrzeniem obrazów?
Czy Twoje obrazy odwracają uwagę użytkowników od czytania nagłówków?
Badania eyetrackingowe przeprowadzone na portalach informacyjnych wykazały, że większość umieszcza nagłówki przed obrazami.
Jeśli Twoje zdjęcia są zbyt duże, użytkownicy mogą mieć problemy z czytaniem nagłówków.
Tworzenie łatwiejszych do przeglądania recenzji
Kupowanie produktów online nigdy nie jest pewne.
Dlatego większość użytkowników czyta opinie o produkcie, zanim go kupi.
Jednak liczba recenzji produktu może się z czasem wydłużyć.
Przeglądanie każdej recenzji jest czasochłonne.
Dlaczego użytkownicy wypełniają mniej formularzy, jeśli zaznaczasz wymagane pola
Czy większość Twoich użytkowników pomija opcjonalne pola w formularzu?
Może nie potrzebujesz tych dodatkowych informacji, ale dzięki temu możesz dowiedzieć się więcej o swoich użytkownikach.
Jeśli chcesz, aby więcej użytkowników wypełniało pola opcjonalne w formularzu, unikaj oznaczania wymaganych pól i oznaczaj tylko te opcjonalne.
Dlaczego użytkownicy nie klikają karuzeli na Twojej strony głównej?
Z pewnych badań wynika, że spośród 3 milionów wizyt na stronie głównej tylko 1% kliknęło slajd z karuzelami.
W jaki sposób duży element graficzny na stronie głównej może uzyskać tak niewiele kliknięć?
Powód, dla którego większość karuzeli jest pomijana przez użytkowników, może cię zaskoczyć.
Pole "Nazwa użytkownika lub adres e-mail" zmniejsza blokadę logowania
Zapominanie nazwy użytkownika przypomina zapomnienie kluczy i zostanie zablokowanym. To frustrujące doświadczenie, ale elastyczne pole nazwy użytkownika może ułatwić to zadanie.
8 powodów, dla których użytkownicy nie wypełniają formularzy rejestracji
Zapisanie się na stronie to wielkie zobowiązanie dla większości ludzi. Użytkownicy rejestrujący się w Twojej witrynie przekazują Ci swoje dane osobowe. Jeśli niewłaściwie wykorzystasz ich dane osobowe, możesz naruszyć ich zaufanie. Większość użytkowników jest dziś bardziej niż kiedykolwiek ostrożna z tym kto zajmuje się ich danymi osobowymi. Czy w cyber-świecie pełnym hakerów i spamerów można ich winić? Jeśli nie widzisz wielu rejestracji, Twój formularz prawdopodobnie podnosi czerwoną flagę dla użytkowników. Upewnij się, że to nie jest jedna z tych rzeczy.
Gdzie umieścić ikony etykiet przycisków?
Ikony umieszczone obok etykiet przycisków są jak punktory umieszczone obok pozycji na liście.
Oba mogą ułatwiać wyszukiwanie i skanowanie informacji, o ile są umieszczone we właściwym miejscu.
Jak menu typu Hamburger może zwiększyć współczynnik konwersji
Czy wiesz, że nawigacja w witrynie może wpłynąć na współczynnik konwersji?
Wiele badań wykazało, że minimalizowanie nawigacji na stronach rejestracji zwiększa współczynniki konwersji.
Jak upewnić się, że użytkownicy nie usuną przypadkowo?
Każdy wie, jak frustrujące jest to, gdy usuniesz coś, czego nie chciałeś usunąć.
Cokolwiek zostanie usunięte, zwykle znika na zawsze, a użytkownik powraca do miejsca, w którym zaczął.
Dlatego ważne jest, aby mieć okno potwierdzenia, gdy użytkownik próbuje coś usunąć.
Jednak okno potwierdzenia może nadal powodować przypadkowe usunięcie użytkowników.
Inline Modal Windows: więcej treści bez utraty kontekstu
Większość modalnych okien w Internecie przejmuje Twój ekran po otwarciu.
Pojawiają się one na stronie i blokują dostęp do zawartości pod nią, dopóki jej nie zamkniesz.
5 Techniki projektowania pobudzających emocje użytkownika
Projektanci zawsze koncentrowali się na logicznych elementach projektu, takich jak spełnianie standardów internetowych, organizowanie nawigacji, wybór układów i czcionek.
Jednak projektowanie ewoluowało, a wzbudzanie emocji użytkownika jest bardziej możliwe niż kiedykolwiek.
Wady i zalety używania lekkich krojów pisma
Kroje pisma występują w różnych formach.
Najczęściej spotykane formy widoczne w Internecie są regularne, pogrubione i kursywa.
Ale istnieje krój, który projektanci powinni częściej używać w swoich interfejsach.
Jak marginesy i długość linii wpływają na czytelność
Czy kiedykolwiek spędziłeś za dużo czasu na czytaniu strony internetowej?
To mogło nie być spowodowane ilością tekstu.
Badania pokazują, że marginesy i długość linii wpływają na czytelność.
Etykiety wyrównane do prawej strony ułatwiają skanowanie
Dopasowanie etykiet do formularzy jest poważnym problemem.
Sposób umieszczania etykiet obok pól może wpływać na sposób wypełniania formularza przez użytkowników.
W jaki sposób firmy mogą zapobiegać oburzeniom użytkowników po przeprojektowaniu?
Gdy firma chce poprawić swoje doświadczenie użytkownika, przeprojektowuje interfejs użytkownika.
Ale czasami te dobre intencje kończą się odrzutami.
Użytkownicy mogą denerwować się nowymi zmianami i oburzenia często się zdarzają, ponieważ firmy nie testują interfejsu użytkownika przed jego przeprojektowaniem.
Zatrzymaj zduplikowane wypełnianie formularzy za pomocą przycisków postępu
Wyobraź sobie użytkownika, który składa zamówienie w witrynie e-commerce.
Dostają się na stronę kasy i dwa razy klikają przycisk "zamówienie".
Teraz tylko dwa razy zapłacili rachunki za to samo zamówienie.
Kontaktują się ze sprzedawcą, aby to poprawić, ale nie są szczęśliwi.
9 małych szczegółów doświadczeń użytkownika, które większość stron internetowych pomija
Projektowanie przyjemnego wrażenia użytkownika wymaga dbałości o szczegóły.
Ale jest tak wiele aspektów projektowania, że trudno je wszystkie zapamiętać.
Jak korzystać z nagłówków stron w celu zwiększenia możliwości wyszukiwania
Czy byłeś kiedyś na stronie internetowej i nie mogłeś znaleźć tego, czego szukałeś na stronie?
Większość witryn internetowych dziś przytłacza użytkowników treściami nieistotnymi dla tego, czego szukają.
Użytkownicy w końcu gubią się i rozpraszają, spędzając dodatkowy czas szukając treści, które chcieli.