Czy wiesz, że nawigacja w witrynie może wpłynąć na współczynnik konwersji?
Wiele badań wykazało, że minimalizowanie nawigacji na stronach rejestracji zwiększa współczynniki konwersji.
Jednym z wyjaśnień jest to, że mniej nawigacji oznacza mniej zakłóceń, gdy użytkownicy rejestrują się.
Widoczne linki tekstowe mogą skusić użytkowników do kliknięcia poza tą stroną.
Minimalizacja nawigacji skupia uwagę użytkownika na wypełnianiu formularza.
Zamiast minimalizować, można usunąć nawigację, ale to może zaszkodzić użytkownikowi.
Użytkownicy mogą potrzebować nawigacji, aby odnieść się do innych stron, aby uzyskać więcej informacji.
Jeśli czujesz, że zmuszasz ich do zapisania się, poczują się nieswojo i zmienią zdanie.
Aby utrzymać wysoki współczynnik konwersji i wygodę użytkownika, można użyć nawigację menu typu hamburgera.
Ikona nie rozprasza użytkowników od ich zadań i wciąż daje im swobodę powracania do innych stron.
Linki tekstowe przyciągają dużo uwagi, ale gdy znajdują się w ukryte w menu pod ikoną, użytkownicy będą z nich korzystać tylko wtedy, gdy zechcą.
Gdy użytkownicy trafią na stronę rejestracji, nie powinni czuć się uwięzieni ani przytłoczeni.
Menu hamburgerowe może dać stronie rejestracji wyższy współczynnik konwersji bez poświęcania doświadczenia użytkownika.
Menu hamburgerowe to coś więcej niż modny trend.
Jest to technika interfejsu użytkownika, która minimalizuje nawigację tam, gdzie jest najbardziej potrzebna.