Jeśli chcesz zdobyć więcej użytkowników i sprzedawać więcej produktów, powinieneś pisać treść, która skupia się na potrzebach użytkownika, a nie na sobie. Gdy użytkownicy odwiedzają Twoją witrynę, szukają rozwiązania swojego problemu. Chcą usłyszeć, w jaki sposób Twój produkt może pomóc w polepszeniu ich życia, a nie jak wspaniała jest Twoja firma.
Korzyści dla użytkownika w porównaniu do funkcji produktu
Twój copywriting powinien mniej mówić o funkcjach twojego produktu i więcej o tym, co użytkownicy mogą zrobić z twoim produktem.
Użytkownicy chcą poznać wyjątkowe korzyści, jakie uzyskają dzięki używaniu produktu.
Nie zagłębiaj się w szczegóły dzięki specyfikacjom technicznym.
Copywriting, który koncentruje się na korzyściach użytkownika w porównaniu do funkcji produktu,
to te, które zmuszają użytkowników do zakupu.
Mów językiem "ty", a nie "my"
Słowa takie jak "my", "nasz" i nazwa Twojej firmy powinny rzadko pojawiać się w Twoim egzemplarzu.
Zamiast tego mów językiem "Ty" i "Twój", aby użytkownicy wiedzieli, że są Twoim priorytetem.
Skoncentruj się na użytkownikach, ponieważ to oni decydują o tym, jaką wartość ma twój produkt, a nie Ty.
Użytkownicy będą głosować zapisami i pieniędzmi.
Jeśli nie mówisz językiem użytkownika, nie uzyskasz wielu głosów.
Pisz treści skupiające się na użytkowniku
Copywriting zorientowany na użytkownika jest ważny, jeśli chodzi o dotarcie do użytkowników i sprzedaż produktów. Jeśli skupisz się zbytnio na sobie, użytkownicy nie zobaczą wartości, którą oferujesz, i opuszczą Twoją witrynę. Ale jeśli skupisz się na tym, w jaki sposób twój produkt przyniesie im korzyści, dasz im coś więcej do zachwycenia się w mediach społecznościowych niż oni sami.