Jeśli jest to rozszerzenie użytkownika, oznaczałoby to etykietowanie przedmiotów za pomocą "moje". Jeśli jest to oddzielna jednostka, możesz oznaczyć etykiety przedmiotami używając "twoje". Wybór odpowiedniej etykiety może pomóc użytkownikom znaleźć to, czego chcą szybciej. Pomoże to również odróżnić treści generowane przez witrynę od treści tworzonych przez użytkowników.
Różnica między "twoim" i "moim" jest perspektywą użytkownika. Istnieją konteksty, w których użytkownik chce wyświetlić element z perspektywy 1. osoby. Istnieją także inne konteksty, w których chcesz je wyświetlać z perspektywy drugiej osoby.
Dostosowane a spersonalizowane
Słowo "moje" oznacza posiadanie w absolutnym stopniu.
Ale słowo "twoje" oznacza posiadanie tylko do względnego stopnia.
Na przykład, jeśli ktoś powie: "Podoba mi się twój pies", masz tylko psa z ich perspektywy.
Ale niekoniecznie tak jest.
Może to być pies kogoś innego, którym się opiekujesz.
Gdybyś miał powiedzieć: "To jest mój pies", jesteś właścicielem psa z twojej perspektywy i jego.
Słowo "moje" oznacza wyższy poziom posiadania i własności.
Dlatego powinieneś używać "moje" na przedmiotach, których użytkownicy są właścicielami lub mają nad nimi kontrolę.
Innymi słowy, użyj go na przedmiotach, które użytkownicy mogą personalizować.
Użyj "twój" na przedmiotach, które są istotne dla użytkownika.
Innymi słowy, użyj go na elementach, które interfejs dostosował dla użytkownika.
Na przykład witryna może zalecać zdarzenia dla użytkownika na podstawie jego lokalizacji.
Ale mogą również zaoferować użytkownikowi możliwość zapisania wydarzeń, do których chcą się udać.
Zalecane zdarzenia powinny zawierać etykietę "Twoje lokalne wydarzenia", ponieważ są dostosowane do użytkownika.
Zdarzenia zapisane przez użytkownika powinny zawierać etykietę "Moje wydarzenia", ponieważ są spersonalizowane.
A może żadne z nich?
Jeśli nie użyjesz "swojego" lub "mojego", utrudnisz użytkownikom znalezienie przedmiotów, które do nich należą.
Gdy użytkownicy logują się do witryny, od razu chcą wiedzieć, gdzie znajdują się ich treści.
Słowo "mój" służy jako wizualna wskazówka, aby je zidentyfikować.
Niewykonanie "twojego" utrudni użytkownikom identyfikowanie przedmiotów dostosowanych dla witryny.
Nie będą wiedzieli, czy są to treści wyświetlane dla wszystkich, czy tylko dla nich.
Jeśli wyświetla się tylko dla nich, użytkownicy będą mieli większą motywację, aby je wyświetlić.
Niewiedza może sprawić, że nie zauważą treści, które mogą im się spodobać.
Zróżnicuj swoje produkty
Słowa "twój" i "mój" wpływają na to, jak użytkownicy przeglądają Twoje menu. Użytkownicy potrzebują ich na etykietach, aby mogli odróżnić, co do nich należy, i co jest dla nich istotne. Odróżnij dostosowane pozycje menu od spersonalizowanych, a dowiesz się, kiedy ich użyć.